Fredag!

Och inte vilken vanlig fredag som helst heller...

1. Det är min enda lediga dag denna vecka.

2. Mina beställda böcker har anlänt till posten.

3. Jag ska tillbringa eftermiddagen tillsammans med två fina vänner från studietiden och en några veckor färsk bebis. 

4. GUBBEN KOMMER HEM!!!!! 

Äntligen är dessa veckor över. Även om jag tycker det gått bättre än jag trodde för min del så vet jag att det varit tufft och intensivt för David. Nu hoppas jag vi ska få njuta av några riktigt sköna semesterveckor tillsammans. Jag ska bara avverka en dryg vecka till i jobb först... ;) 

En fin fredag till er alla! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort