Så fel man kan ha

Jag trodde att mina dagar som sjusovare var förbi, men ack så man kan missta sig. Vaknade vid halv två (!!) i dag. Somnade väl någon gång strax efter tolv i går så en rejäl nattsömn blev det minsann. Nå, en bra uppladdning inför stundande nattvak åtminstone. Den här veckan hade jag egentligen bara två dagar jobb, lördag kväll och söndag morgon, men under veckans lopp har det ändrats till att bli bara två dagar ledigt. 😉  I måndags blev det kvällskifte och i tisdags morgontur. Nu blir det vaknätter veckan ut. Så kan det gå. 

Nu är det mat, motion, veckohandlande och veckostädning på schemat. Borde hinna med åtminstone tre av dessa innan gubben slutar på jobbet. Wish me luck! En skön helg till er alla, hoppas ni får vara lediga!     

Ps. Om nån undrar över hur man kan sova till halv två och posta inlägg strax efter kl. 13 så beror det på att min blogg är inställd på svensk tid... 😝

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort