Visning nr 4!

I morgon har vi äntligen en ny visning! Det börjar bli ett par veckor sen sist, så jag hade börjat tappa hoppet om att få sålt våran kåk. Nu väcks ju lite av hoppet igen iallafall. De sa ju nog också på mäklarbyrån att det är lugnare på husfronten under sommarmånaderna, så man kanske får tro att det blir flera intressenter nu när hösten närmar sig.

Idag har det varit fulla muggar på jobbet, otroooligt ökade mängder som man ska pressa igenom på samma antal arbetstimmar. Ou jee..
Känns verkligen skönt att det är min sista vecka i jobb, även om jag inte är "less" på mitt jobb ännu.

Nu har jag ju då egentligen inte tid att sitta här, fast jag har god lust att inte göra ett sk*t på hela kvällen.
Allt jag INTE gjorde i lördags har jag ju kvar nu, städa, tvätta, klippa gräs... ja ni vet...
Man vill ju ändå visa huset från sin bästa sida när man har visning.
Jag behöver ju inte städa ihjäl mig på torsdagen istället.

Jag har klassträff för mina gamla klasskompisar från Yrkes på fredagskvällen.
Ska bli kul att se hur alla bebisar har växt! :-)

Nu måste jag fixa käk åt min kära make så han orkar klippa den "lilla" gräsmattan med ca 50 cm högt gräs..
Nåja inte riktigt men...

Ha det gott, och håll tummarna för morgondagen!

Kommentarer
mela

håller tummar och tår!

2008-08-25 @ 20:06:49

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort