Inom tre timmar

borde jag har varit och köpt mig en snygg övredel till i kväll, duschat, fått inkrånglat mig i mina kläder, helst fixat frisyren, borstat tänderna och se någorlunda anständig ut. Tror ni jag lyckas?

Har varit till skolan idag och fixat resten på miljöarbetet, så det får jag glömma nu. Det innebär att jag har endast morgondagen kvar i skolan. Tyvärr verkar det som om vi börjar klockan åtta, vår tutorträff har flyttats från eftermiddagen till morgonen, men det är väl bara att masa sig upp. Jag får väl sitta där ensam där kan jag tro - kan tänka mig att det är flera av mina klasskompisar som inte orkar upp till åtta eftersom vi har vår julfest ikväll. Men - det är ju deras huvudvärk - inte min! :-)

Får troligen veta vilka praktikplatser vi fått i morgon! Ska bli kul - hoppas att jag sluppit dit jag ville.

Nu måste jag tyvärr avrunda om jag ska hinna med det fullspäckade programmet.
Men jag lovar att återkomma nångång inom den närmaste framtiden - om jag överlever kvällen vill säga! :-)

Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort