Äntligen vackert väder!

Vi spurtar med listandet och lite städande för nu vill vi ha semester!!
Igår blev det inte mycket gjort, vi var på Svärmors kalas, och sedan var jag bjuden på tjejkväll till min kompis Anns. Alltid lika roligt att träffa mina kompisar och nu har ju flera av dom en massa gulliga ungar man får njuta av!

Nu verkar det som om vi får främmande så jag får nog springa ett varv med dammsugaren över plejset, annars är jag rädd att dom förgås av dammallergi!!

Njut av det vackra vädret nu allihopa!!

Kommentarer
Elin

Underbart väder =)

2008-07-23 @ 10:07:13
Hemsida/blogg: http://ellee.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort