Måndag förmiddag

och regnet öser ner, just trevligt semesterväder! Nåja, vi har egentligen en dags renovering kvar (åtminstone) så det borde ju inte göra något, men man blir ändå på dåligt humör av det här vädret. Idag borde vi sätta lite listar och sånt på plats, skruva fast nåt skåp och lite annat smått och gott. Måste också via Keittiöjätti och beställa en större lucka till lådan under diskmaskinen. Just nu så är det ett för stort "gap" mellan lådan och diskmaskinen, inte vidare snyggt! Sen ska vi ha en ny transformator till några lampor, och en tröskellist, som gubben klåpade sönder här i helgen ( Bravo Bert!! )

Igår var det Logos sommarfest, så det blev att stå i köket vid Kronoby sommarhem så gott som hela dan, det fanns ingen diskmaskin heller så det blev att diska för hand, man har nog hunnit bli bortskämd med att ha diskmaskin hemma. Men Mia - vi var dåuli! ;-) 

Har inte hört något från varken mäklarbyrån eller spekulanterna ännu. Vi har ingen tidning så jag vet faktiskt inte om huset var nu i söndagens annons igen. De får ju in nya objekt hela tiden så det ryms väl inte med hur länge som helst.

Har tänkt börja skolan i vilket fall som helst i höst, så ser vi hur länge det går i hop ifall vi inte får huset sålt. Stina sa i går att om det krisar till sig så finns det en säng vid deras. ;-)

Nu hinner jag inte mera, har mat i ugnen som börjar bli klar! Fortsätt håll tummarna kanske huset blir sålt!

Dessutom vore det ju kul med lite kommentarer ibland, bara som ett litet tips...  ;-)

Kommentarer
Sonja

Hej! Kikar in första gången hit!! Va spännande att börja studera, och hoppas ni får sålt huset! Det väljer ju förståss köpare med sina kvadrater, men när den rätte köparen kommer så far det säkert direkt! Vad jag ser på bilderna så verkar ni ha det superfint!

Har min Ida på sitt första läger idag, säkert spännande!! Minns du när vi hade läger, ridläger vid ert?? :-)

2008-07-21 @ 17:42:31
Marika

Jag minns nog vårt läger, och skulle jag börja glömma har jag en massa foton att uppfriska minnet med! :-) Roligt hade vi iallafall! Jag hoppas att Ida har det riktigt kul på läger.

2008-07-23 @ 09:30:31

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort