Bränna

jag har hittat ett sätt att skriva ä! :-)

Fortfarande soligt och varmt, har bränt oss lite här och där, men inget vi inte överlever.
Har mest bara legat pa stranden och stekt oss. Igar var vi ocksa in till Puerto Rico pa en matbit till Mcdonalds. Exotiskt eller hur? ;-) Sedan spelade vi minigolf, det var hur kul som helst, och gissa vem som vann?! Marika!! Kan inte hjälpas, är man tävlingsinriktad sa är man, tur att gubben fattar hur knäpp jag när det gäller "tävling" av vilket slag det vara ma.

Nu har vi bara tva dagar kvar pa oss att ta det sista ur solen här nere. Känns som om jag accepterat det faktum att jag inte blir brun den här gangen heller, bränner mig lite och sa är jag lika likblek om nan dag bara.

Saknar min vovve. Fick ett bildmeddelande av min morbror i dag, och hon ser nog ut att ha det fint där, hon vill  väl inte komma hem till varan lägenhet efter den här veckan ;-)

Nu far det räcka, tiden rinner ut!

Ciao!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort