Äntligen!

Flera äntligen.

Det första - och största.. :-)
Vi har fått ett anbud på vårt hus som vi har godtagit!!! Inga papper är skrivna ännu så kåken är ju inte såld, men så nära man kan komma. Blir väl ännu en fuktgranskning och sånt innan pappren skrivs, men vi ska vara ute den 30 september. Rätt så snart med andra ord! ;-)
Vi ska och se på en lägenhet till Vasa nu på fredan, en tvåa på 57 kvadrat. ( Alltså totalt ca 8 kvm större än vårt nuvarande vardagsrum ;-) )
Jag hoppas att jag får maken att förstå att vi behöver en ordentlig uppdatering på möbelfronten, skulle vara så roligt med nya saker i ett "nytt" hem.
Dessutom var våra köpare glada över om de får lämna med lite möbler, inte så lätt och billigt att börja inreda och möblera ett hus i den här storleksklassen. 


Äntligen fungerar den här sidan så det går att uppdatera bloggen ordentligt.

Äntligen har jag varit med min syster och köpt garn och stickor, så nu ska jag sticka baby kläder.
Dessa ska jag sticka:



Sött eller hur!? :-)

Äntligen fick vi bakat allt bröd, blev totalt 18 plåtar med bröd, så nu har jag frysen full. Man kände sig riktigt duktig ( men trött) efteråt. Supergott bröd blev det också, sitter och tuggar som bäst. Har hört att det är väldigt hygieniskt att äta vid datorn, hmmm...?
Blir nog en brödbit till nu, har just kommit hem från jobbet och är dööhungrig, men har inte tid att laga mat, jag vill ju bara börja sticka! :-)

Ha det så bra allihop, tack för alla tummar som har hållits! ;-)

Ps. Det blir kanske en resa i allafall, har så lite timmar i skolan så om  man planerar in den bra så missar jag inget där.
Var och kikade lite på nätet i går, så vi får se hur det blir! :-) Ds.


Kommentarer
Irene

GRATTIS så här långt!!! (0= Du i säkert gladare än gladast nu just! Hoppas nu bara att det går vägen och pappren blir skrivna!!

2008-09-10 @ 15:29:28
Mariana

GRATTIS, VA KUUUL! kan tro att du e övelyckli... jag o vill flytt, men int ti vasa... larsmo.... man kan ju dröm åtminstoni!

2008-09-10 @ 16:20:43
Mia

Instämmer i grattiskören! Om ni hittar na superbillien rejso å vill ha sällskap så hojt til en gang. ;-) Skämt åsido, fösöker övetala gubben men ha tycke vi ska amorter liti mejr iställi.

2008-09-10 @ 22:53:43
Sofie

Nämen GRATTIS! Vad kul att det dök upp några köpare! :)

2008-09-11 @ 10:21:15
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Lina

Härligt!!!!! Grattis!

2008-09-11 @ 12:50:22
Marika

Man tackar för alla grattisar!



Mia - vi vill väldigt jään ha er me på reiso!

Har ni passlit ti koma naagang tide runt 8 12 oktober? A no hitta na som sko fara från Vasa o allt, så sko man slipp körasi.. Lägg på ett kol me övetalasi o bööver du hjälp me he så ring oss! ;-)

2008-09-11 @ 14:10:33
madeleine

nä men GRATTIS!!! va kul att ni har fått köpare!

2008-09-12 @ 12:07:00

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort