Bröllop i dag

I dag är det den stora dagen för min syster yster.
I går kväll var vi och ordnade med de sista förberedelserna och i morse var jag till frissan så nu borde jag småningom vara klar för fest. Har suttit och finslipat programmet nu så förhoppningsvis ska vi klara av uppgiften som speakers, annars vore det ju illa.
Har sett över kläderna så för en gångs skull borde man klara av att komma i tid. Något av det värsta jag vet är att komma sent, men med en man som min är det mera regel än undantag att inte hinna i tid. Varje gång lovar han att det är sista gången han är sen, men minnet tycks inte räcka ens till nästa gång...
Men i dag har jag bestämt mig för att inget ska gå snett, allt ska klaffa! :-)

Håll tummarna för att det blir ett riktigt fint och roligt bröllop så lovar jag att uppdatera med lite bilder sen! :-)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort