Kaos Kaos Kaos...

lever i flyttlådor för tillfället, har det mesta packat i bilen och på släpvagnen, vi hade tänkt åka ett varv till Vasa redan i kväll, men det blev för sent innan vi hade fått allt i bilen så nu blir det inget åka av förrän i morgon, men då flyttar vi ju alla saker.

Så i natt är min sista natt som Kållbybo, åtminstone på länge!
Nu har jag egentligen inte tid att sitta här, borde ta den sista ruschen med nedpackningen, men det är inte mycket mera än kläderna och lite "krimskrams" kvar.

Sen blir det kanske glesare mellan blogginläggen ett tag innan vi får vår anslutning i lägenheten iskick! Ska försöka uppdatera från skolan när jag hinner! Jag lovar!

Ha det så bra, nästa gång jag skriver är jag troligtvis Vasabo!! Vad månne det ska bli av det hela... ? :-)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort