Lägesrapport

Lägesrapport: Kaos.


Har hunnit till stan och handla, gjort korta visiter hos båda mina systrar och hittat en lägenhet som jag bara måste slippa och se på, typiskt att det är en lördag i dag så man inte kan kontakta fastighetsförmedlingen.

Gubben har börjat riva saker och ting ur alla skåp så nu har jag inget annat val än att röja upp efter honom.

Glömde skriva igår att vi var fem före att krocka med en älg på vägen till Vasa, som tur svängde den i dikesrenen annars hade vi haft en stor tjur i famnen. Vi har krockat en gång med en älg så jag tycker att vår kvot är fylld.

Bifogar en bild av min söta häst, som tyvärr lider av fång så få se hur länge det går innan vi måste låta henne slippa plågas, hon är så mysig så det skär i hjärtat när man tänker på att hon inte ska få finnas mera. Vi har haft henne sedan hon var tre år och nu är hon 17. Puss på dig min vackra Pina!!

Beautyful, beautyful horse!!

Kommentarer
Sofie

Å så fin hon är!!

En sån tur att ni slapp älgen! Skulle inte ha varit kul att få den i famnen, skönt att du slipper köra till Vasa varje dag i fortsättningen.

Snyggt ni har hemma för tillfället! ;)

2008-09-14 @ 10:09:27
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

Visst har vi det städat och fint! ;-) Skulle vara skönt om någon kom och röjde ur alla mina skåp och förde det mesta rakt till soptippen, vill ha nystart med nya saker... Slit och släng eller vad det nu kallas... ;-)

2008-09-14 @ 10:50:42

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort