Min lediga dag

Här har det varit slappande för hela slanten. Kändes som om jag var värd det efter den här i övrigt intensiva veckan. ( För att inte tala om den som kommer..) Vaknade vid en niotiden men tyckte att jag borde passa på och njuta av min otroligt sköna säng en stund till så jag låg och läste och drog mig ända till en tolvtiden.

Sen har vi varit på stan hela halva dan, inte i några klädbutiker dock, får nog ännu hålla i de stackars slantar som rullar in. Hade räknat med att få mitt studiestöd i dag eftersom det är den fjärde i morgon, men se det ville sig icke. Hoppas att det kommer på måndag åtminstone.

Har just vräkt i oss en brakmiddag bestående av sallad och kycklingfiléer och ska nu njuta av en efterrätt. Blåbär, jordgubbar och lätt vaniljsås. ;) Blir min sista måltid på ett tag. Har beslutat mig för att jag ska testa med att köra endast måltidsersättningar nån vecka nu igen och se om det händer nåt på vågen. Just nu står det mest stilla så för att motivationen ska hållas någotsånär så skulle man gärna se ett rejält hopp neråt mellan varven. Ska börja i morgon så ska vi se hur det går.

Ska nu se en av de två filmer vi köpte tidigare i dag, sen är det nog bedtime, för i morgon bitti har jag morgonskifte. Börjar halv åtta, så jag får ju sova en halvtimme längre än vanligt åtminstone.. ;)
Ha en trevlig fortsättning på fredagskvällen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort