Fortfarande "jullov"

Jobbar på vid min kära korvfabrik. Har haft en riktigt skön jul med nära och kära och mestadels långa sovmorgnar. Vilket ju inte alltid är ett plus när man sen ska svänga tillbaka dygnet men...
Ska alldeles strax söka mig i säng, skulle ju helst få minst 8 timmars sömn i natt, förra natten låg jag vaken hur länge som helst, fick börja läsa en gammal Guiness rekordbok för att få ögonen att bli så trötta att de inte orkar vara öppna mer.

Har ännu en och en halv vecka jullov, jobbar ända till den 5:e, så det blir inte så mycket ledigt för mig, men allt tillskott i kassan är mera än välkommet, så jag ska väl nog överleva! :)

Nu ska jag nog gå och knyta mig, hade siktat in mig på boxning i morgon, men jag är rädd att jag blir tvungen att skippa den pga logististiska problem. eller vad det nu kallas.. :) På ren svenska är det inte alltid så lätt utan egen bil!

Längtar till helgen, ska spendera den i Vasa i min egen sköna säng, hoppeligen hinna träna som en tok också.. ;) Blir verkligen nya tag från nyår, både för gubben och mig, ser fram emot en mera strukturerad och rutinmässig vardag igen!

Hoppas att ni alla har haft en riktigt skön julhelg med fokus på det viktiga i julens budskap!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort