Hostar och snorar

Fy för förkylningar! :(
Tredje dan på g nu, näsan rinner och hostan river sönder halsen på en, mysigt värre! Dock får man väl se snorandet som något positivt, det borde ju inte vara nån svininfluensa då åtminstone! :) Nån feber har heller inte märkts av. Skönt att vi är lediga resten av veckan i allafall! Borde läsa på engelska tent, men det känns inte alltför lockande just nu.
Är just hemkommen från en runda på stan och om jag nu inte missat mig nåt alldeles otroligt så tror jag att årets julklappsinköp är fixade, bara paketerandet kvar, men det borde inte vara nåt större problem. Skönt att ha det klart så här långt.
Borde ta tag i disken, men det känns bara föööör tråkigt, vill kura ihop mig under filten och bara hoppas att klockan snart blir halv åtta och gubben kommer hem.
Hoppas ni sluppit undan allt vad förkylningar heter.

Kommentarer
Linda

Låter inte alls trevligt! Krya-på-dej-kramar från Larsmo! :)

2009-12-10 @ 16:13:02
Marika

Thänx! :)

2009-12-10 @ 19:56:23
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort