Bättre än väntat

Det gick bättre än väntat när jag träffade min konsulent. Enligt hennes våg hade jag endast gått upp 300 g. (och naturligtvis tror jag mera på den för tillfället ;) ). Dessutom hade min fett% gått ner. Trots att vikten gått upp lite. Min dag blev räddad alltså! ;-)

Tog tillfället i akt när motivationen var på topp, så jag har även varit och inhandlat en träningsboll och ett par hantlar. Sen har jag kört träningsdvd:n. Kände mig som värsta hurtbullen och körde träningsdelen två varv. Kände dock att det var bäst att starta med nybörjardelen, åtminstone första veckan, så får vi se hur pass effektiv den verkar, bra att man kan "uppgradera" programmet när man tycker att man vill jobba lite mera. I morgon borde det då bli en promenad för min del. Har ju fått hem min älskade lilla vovve så nu har jag ju promenadsällskap igen. Hon var så glad när hon kom. Jag satt på golvet och stretchade efter att just ha tränat klart och hon bara hoppade och studsade i famnen på mig och "pussades" som en galning. Hon är för underbar! :) Oj, vad jag har saknat henne!

Dagen har förflutit rätt så bra, den korta natten till trots. Har redan den andra omgången med kläder på tvättning, har ju kört mitt träningspass och nu har jag tänkt ta itu med mina fysiologi uppgifter. Kanske jag får det mesta gjort ändå, man kan ju alltid hoppas! Nu ska jag fixa mat åt gubben, nöt innerfilé, själv blir det väl en smarrig svampsoppa har jag på känn.. ;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort