Gäsp!

Var på gudtjänst i dag på förmiddan, blev så att vi fixade kyrkkaffet också, vilket innebar lite tidigare väckning för våran del. Efteråt packade vi säkert sju väskor fulla med kläder (oskojat!) och tryckte in dem i bilen.

När vi kom till Kållby var alla mina syskon med "tillhörande" här, utom lillebror som vi precis missat.. :(
Har ätit en massa som jag inte borde äta, (det är tydligen omöjligt att bo här utan att fuska). Men för att lite kompensera så tog jag en hurtig promenad med min kära mor här på kvällskvisten. Den här veckan har jag (enligt min pulsklocka) förbränt 4443 kcal på motion. (Som jämförelse kan jag nämna att man enligt Snellmans motionskampanj borde ha en veckoförbränning på 1000 kcal för att upprätthålla en bra kondition.) Trots det är jag tyngre nu än för en vecka sen. Behöver jag ens säga att det känns jättesurt?! Får hoppas att kilona vill ge med sig snart, annars tappar jag nog greppet om den lilla gnutta motivation som finns kvar. Nåja, får ju både jobba fysiskt den här veckan och hålla igång med motionen så kanske det visar nåt resultat.

Nu ska jag söka mig i säng, blir ju verkligt tidig väckning i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort