Duktig!

Nåja, liite duktig i allafall. Har varit på en timmes promenad för andra dagen i rad, så jag tycker jag ska njuta av att få känna mig en aning duktig en stund. Det var nästan lika fint som igår men jag var lite sent ute då solen nästan hunnit gå och gömma sig innan jag var hemma igen.

I övrigt har jag bara slappat, hur ska man komma igång med pluggande efter såna här lata dagar? Borde läsa nån bok eller nåt för att komma igång med "intaget av information". Eller med andra ord - få hjärnan att börja fungera igen. Den har minst sagt varit urkopplad några veckor nu!

Som ni märker har jag inget vettigt at komma med, så det är väl lika bra att jag avrundar, ska sitta och fundera över om jag ska åka med gubben norrut i morgon eller inte. Glömde minst tio saker närjag var hemma sist så borde åka dit och "plocka upp" efter mig... Skulle man sen hinna träffa Kevin också så vore det ju inte helt fel! :-)

Ha det gott!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort