Dunderkur?

Om dryga timmen ska jag träffa en konsulent för fastekuren som vi eventuellt ska pröva på. Få se hur det artar sig. Jag är nog skeptisk ännu om jag ska vara riktigt ärlig, men gubben är helt inställd på att försöka. Få se vad det blir av det hela. Blir alldeles hungrig bara jag tänker på ordet fasta! :-)

Har just kommit hem efter en halv dag i skolan. Hälsovårdsjuridik stod på schemat och det säger väl det mesta, inte min grej direkt men, men.... inget blev ju heller bättre av att jag varit vaken sedan klockan fem i morse. Det var fullständigt omöjligt för mig att somna om efter att ha "jagat upp" gubben ur sängen. Så förmiddagen förflöt mest i gäspandets tecken. Höll dessutom på att frysa ihjäl i det iskalla auditoriet, halva klassen satt med sina halsdukar virade omkring sig för att inte frysa bort. 

Efter att jag och Jasmina missat bussen med nån ynka minut så fick vi skjuts med Jessica in till stan. Tur var väl det, annars hade vi fått vänta en timme på nästa buss. Jag var in till fpa och lämnade in min ansökan också. Gubben skulle göra det i fredags men det var så lång kö där så han hade inte "tid" att vänta. Men nu är det gjort i allafall. Sen var jag via Anttila och shoppade lite "beställningsvaror" och på hemvägen stannade jag till vid en reklamskylt och tog upp telefonnumret till konsulenten. Har dessutom ringt, inte illa för att vara jag.. :-)

Nu borde jag äta, sen gå en runda med Kira som sitter och tittar längtansfullt ut genom fönstret. Sen kanske klockan börjar närma sig två och jag får söka mig in mot stan igen.

Ha det gott!

Kommentarer
Sofie

Fastekur! Det låter INTE kul! Tror inte det skulle vara något för mej. :) Hoppas det går bra i alla fall.

2009-01-12 @ 12:40:08
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

Det hoppas jag också! :-)

2009-01-12 @ 16:09:16
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort