Gud är god!

Fick just ett meddelande om att min kusin vaknat, var klar och inte hade några kramper! Otroligt skönt att höra!

Har varit på vår långa promenad, det var alldeles underbart väder, men den sista biten höll nog mina ben på att frysa bort, trots att jag hade dubbla lager långkalsonger. Men nog är det ändå härligt med vinterväder, såg att flera var ute på isen. Så pass modig är nog inte jag, det ska nog ha varit minst minus tio grader i två veckor innan jag är beredd att ge mig ut på nån is.

Nu ska vi åka och handla, har bara ätit först för att undvika att köpa en massa gott och onödigt. Ingen idé att inleda sig själv i frestelse... :-)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort