Lilla huset på prärien

Hade hört på "bennäsradio" att den serien var sevärd. Så när vi såg att säsong 1 och 2 (vet inte hur många det finns) var till nedsatt pris vid Anttila idag så slog vi till. Så nu är vi helt fast båda två. Har suttit som klistrade framför skärmen en god stund i kväll och stundtals har det varit svårt att hitta ett torrt öga här hos oss. Skulle vara hundens då isåfall! :-P

Var och handlade mina mappar och en söt vovvekalender, så nu är den saken ur världen. Sen blev det en Spice Ice på samma resa. Börjar bli farligt likt en (o)vana, måste börja undvika HS Center tills vi har hittat vår självbehärskning. Kan ta nåt år.

Har annars inte gjort så mycket vettigt. Blev en lite kortare promenad med Kira, lite klädtvätt, men tyvärr har jag inte orkat ta itu med disken ännu. Brukar klaga på gubben att han inte sköter sin disktur, men den här gången får jag nog se mig själv i spegeln. Ajabaja!

Har dock hittat vårt hyreskontrakt, tyvärr tog letandet så länge att fpa hunnit stänga, men vi är ju lediga imorgon båda två så då ska det väl nog fixa sig med ansökandet. Nu undrar jag vad jag ska hitta för gott att äta. Blev sen lunch och hittills ingen kvällsmat. Inget vidare, jag vet. Ska gräva lite i mina skåp nu och se om jag hittar någon torr brödkant att gnaga på. Eller varför inte en skrumpen morot, känns som om det mesta skulle duga just nu, så hungrig är jag. Har inte kommit oss för att storhandla den här veckan, vi ska ju ändå vara bort hela helgen så jag tror det får vänta till måndan. Som det ser ut har jag eftermiddagen ledig då och "plenty of time" att dona på.

Nu är jag utsvulten. Hörs!


Kommentarer
mela

den serien är så bra, såg den för måååånga år sedan och skulle gärna se den igen :)



du ska inte hänga med i "inget sött på 6 månader" klubben? ;)

2009-01-08 @ 20:47:44
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/
Marika

Ni har ingen "inget sött på livstid" klubb? Sen är straffet tyvärr inte tillräckligt hårt för mig, ingen shopping på två månader är ju inte nåt större straff för mig! :-) Eller ingen mat överhuvudtaget på ett halvt år, det är väl nog det enda som biter i det här fallet! Önskar att jag hade råd att träna, men här i Vasa ska man vara miljonär för att ha råd att gå på gym så det får jag nog glömma tyvärr!

2009-01-09 @ 13:09:00
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/
mela

Nej, nåt sånt har vi inte men straffet kan du ju byta ut mot nåt som biter på dig ;) Önskar att jag också hade råd att träna men tyvärr så kostar det skjortan.

2009-01-09 @ 18:09:39
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort