Onsdag

bloggtorka?

Har planer på en cykeltur i kväll igen, men innan dess ska vi äta - morsan är i grillartagen som bäst.

Har just avläst odlingsplattorna från mögeltestet i våran husvagn och det ser allt annat än lovande ut :( Blir nog att byta ut det där innertaket och lite madrasser innan åtminstone jag skulle sova i den. Dock var ju gubben lite för otålig (får man skriva "som vanligt"?) så han körde ju vagnen till Näs medan testplattorna var inne i den och jag har ingen aning om hur mycket det har inverkat, säkert en del åtminstone, luften skakas ju nog om ordentligt när man kör. Har ännu några plattor kvar så att man kunde göra ett nytt test - men då tar det ju igen fem dagar innan de testerna är klara.  Usch vad jag blir irriterad - som om det inte vore nog med att jag inte ville ha nån husvagn från tidigare - nu har jag en med mögel i dessutom! :(  *morrar och muttrar*

Borde också ta en ordentlig röjning av Kira och pälsen hennes - den börjar bli så lång nu igen så den bara rufsar till sig. På sommaren vore det säkert skönt med lite kortare päls också - men jag lider nog mer eller mindre av motivationsbrist för tillfället - hoppas på att få en spark eller två i röva så man kom sig för att göra nåt vettigt mellan varven.

Gäsp - nä nu måste jag stiga upp från datorn innan jag blir så förslöad att jag inte får två stickor i kors ens på hela resten av kvällen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Mia

Voj, stackars lilla dig som ha toki motganga nu just. Hoppas ni får i lätt fixa så du får möjlighejt ti bli husvagnsfrälst. Vem vejt vart i vänder se, mittiallt släppe ni iväg på na värrigare husvagnssemester så vi möter är i Wittenberg. :) He bruka ju int ta na läng fö er ti var rejssugen, å san ti slå til. ;) Å cykeltur e int heldä fy skam. Mittiallt sko vi kona fa ut å ped ilag na grannan kväld...

2009-07-08 @ 20:39:21

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort