Hemma igen!

Är nu hemma igen efter en tripp till Luleå. Har haft några riktigt sköna dagar med trevligt sällskap, (alltför) mycket gott, shoppande och den här sommarens första dag på stranden. Ännu ett stort TACK till våra värdar som vi fick våldsgästa tre hela nätter!

Blev ett par nya sommarsandaler och ett par joggingbyxor i "capri"längd. Lite böcker som traditionen bjuder och sen blev det IKEA nu på hemresan. Fick skaffat ett nytt och mindre skrivbord till datorn som nu ska få flytta ut i vardagsrummet, hoppas på att samtidigt få nån ordning i sovrummet, där har varit så trångt och hemskt. I övrigt blev det inga större inköp.

Skaffade mig en böteslapp på ditvägen. Åtminstone blixtrade en kamera till när vi passerade Ii, så få se vad det kommer för trevligt brev på posten småningom. Blir min första böteslapp, så rätt så bra har jag nog klarat mig, men den här var jag nog värd, annat kan jag inte säga. Kör man för fort så gör man, punkt. ;)

Sitter nu hos mina föräldrar, har just varit och hämtat Kira från min kusin som har haft hand om henne under tiden vi varit borta. Mår lagom pyton efter att ha tryckt i mig allt för mycket skräp, både flera dagar i streck och nu på hemvägen, fy! Tror jag skippar vägandet några dagar framöver tills jag kommit tillbaka ordentligt i mina vanliga rutiner igen.

Nä, nu ska jag fortsätta umgås med mina föräldrar och min syster E. Hon med den stora magen ni vet... Förhoppningsvis blir den mindre inom en snar framtid och jag ett syskonbarn rikare! ;) Väntar med spänning!
Ha det gott!

Kommentarer
Anonym

Tack för allt själv!

2009-06-02 @ 21:45:50

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort