+ 400 g

Resultatet efter en hel veckas vansinniga fuskande. Fick dra en lättnadens suck.. ;) Det kunde ju varit värre. Dessutom hade min fett% rasat med en väldig fart, så motioneradet har nog ändå givit resultat! Alltid nåt att glädjas över. Som alltid efter att jag varit på "kontroll" så känner jag mig jättetaggad och full med motivation att NU ska kilona ryka.. Sen mattas entusiasmen av vartefter dagarna går och i slutändan vill det bli fuskat så pass mycket att jag går upp det jag gått ner de första dagarna. Ingen vidare bra strategi eller hur? Jag står nog egentligen nästan och stampar på samma ställe som för fyra veckor sen, eftersom jag gått både upp och ner under den tiden. Började med fuskandet i Sthlm och sen har det fortsatt. Borde vara nån som slår mig hårt i huvudet så fort jag tänker på nåt gott. Ska nu testa med såna där "stänger" som måltidsersättning ifall jag känner att jag är sugen på nåt gott på kvällarna. Köpte två stycken för att testa, tyvärr är dom ganska dyra, så det får absolut inte bli till någon daglig vana!

Nåja, har även hunnit med en ordentlig motionsrunda och har nu duschat och ätit. Blir att ta itu med dom aldrig sinande skoluppgifterna. Är gräsänka idag, gubben skulle sova norröver inatt, så förhoppningsvis får jag mycket gjort i kväll. Dessutom får jag ju sova länge i morgon då jag inte behöver väcka (och jaga upp) honom klockan fem i morgon bitti. Får försöka fokusera på det positiva! :-)

Nä, nu får jag väl börja på om jag ska hinna med nåt idag.
Ha det gott!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort