Kvällens meny




En lite väl sned bild av kvällens tonfisk&räksallad. Laddade upp den direkt från kameran så beskärningen uteblev.. :-)
Kan säga att den var mera än god, har nästan förätit mig nu igen..

Har gjort klart arbetet i vårdens historia, eller min del av den alltså. Sen har jag tagit fram arbetet i hälsovårdsjuridiken men jag fick huvudvärk bara av att titta på det så då blev det lite matlagning i stället. Mycket intressantare! Vet inte om jag ska orka engagera mig desto mera i nåt skolarbete i dag, kanske läsa lite på fysiologin eller nåt. Finns det nån som kan alla Finlands lagar utan och innan och har lust att göra ett arbete åt mig så kan ni ju höra av er. ;-)

Nä, nu ska jag bara sitta och jäsa en stund efter all den myckna maten. Trevlig fortsättning på kvällen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort