Onsdag

Min tredje dag på praktiken. Börjar bli lite mera varm i kläderna, även om man ännu känner sig väldigt osäker på mycket. Men hittills har det blivit roligare för varje dag så om det fortsätter likadant så kommer de aldrig att bli av med mig.. ;)
Har i morgon mitt fjärde morgonskift i rad, sen ska jag ha fredagkväll. Ska bli skönt med lite sovmorgon då, man är ju ovan att stiga upp så här tidigt.

I går hade vi besök av Sara, Jimmy och Kevin. Bjöd dem på kyckling och ris med blåbärspaj och glass till efterätt. Sen skippade jag motionen för första gången på över en vecka, så det fick jag ju försöka ta igen idag då i stället. Har också hunnit inviga mina nya muffinsplåtar i dag, och visst blev muffinsen snyggare i dem, synd bara att jag bakade så sent att jag fick så lov att trycka in dem i frysen medan de ännu var lite varma. Vilket ju innebär att de kommer att se ut som stryk när jag tar ut som i vilket fall som helst. Men nästa gång ska jag börja på lite tidigare.. ;-)

Nu ska jag slänga mig i säng, har redan varit uppe alldeles för länge.
Godnatt! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort