Rödspätta

Har ätit rödspättefiléer och en megaportion sallad. Det var så ljuuuuvligt gott! Det går inte att med ord beskriva hur mycket jag njuter av mat, man kunde ju tro att man är beroende.. ;-)

Köket är klart, ja så gott som på två listar som vi inte har fått åtminstone. Lägenheten är städad och jag har tränat så duktigt att jag riktigt känner hur låren och rumpan skriker efter vila. Får väl börja se upp att jag inte överanstränger mina stackars muskler, är tyvärr lite för lat med strechandet. Får försöka bättra mig innan benen säger upp kontraktet.

Lite före och efter bilder:

Före




Efter



En viss uppfrächning i allafall! :-)

Så nu - välkomna hit på besök, bara! Ser framemot en maaaassa gäster!!

Kommentarer
mela

Här blir det ofta plättar :D Och du, TVn är borta nu! Amazing!

2009-03-07 @ 08:22:27
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/
Irene

Ser ju riktigt snyggt ut!

2009-03-07 @ 12:26:54
Marika

Mela - inte illa! :-)



Irene - en aning bättre än innan i allafall! ;-)

2009-03-07 @ 12:50:55
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/
Sandra K

Jättefint kök :)

2009-03-08 @ 17:31:58

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort