Ledig(?) dag

Har haft ännu en ledig dag, men så här långt har den varit allt annat än ledig. Tur att det varit mulet så man fått något uträttat för en gångs skull. Har diskat, städat, tvättat kläder och framför allt suttit flera timmar framför datorn och skrivit klart alla mina praktikdokument. SKÖNT att ha det över, ska nu bara avverka mina två sista dagsskiften och ett kort praktikseminarium på torsdageftermiddag så är skolan över för detta läsår. Sommarlov, alltså! Ska njuta så mycket det går under den korta tid jag verkligen är ledig. ;)

Sitter nu bara och väntar på att min kära man ska slarva sig hem från jobbet så vi får åka och handla, sen blir det väl mat antar jag och nån gång under dagen borde jag också hinna med nåt motionerande i nån form, har inte hunnit med det ännu om man nu bortser från städandet alltså! ;)

Nä, nu ska jag hänga lite tvätt och tvätta lite mera kläder, det tar aldrig slut!
Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort