Sen långlänkki i full storm

Efter att ha sovit bort ännu en kväll, (jag är alldeles upp och ner med mitt sovande sen mitt senaste vakande och ännu mera upp och ner med mitt ätande för andra dagen i rad), så skulle jag ge mig ut på en liten promenad med Kira. Där ute blåser det full storm så jag tänkte att det blir väl ingen lång runda. Men sen när jag väl kom igång så tyckte jag att det gick så bra så det blev en rejäl bit ändå.

Men gissa om det blåste, såg både grenar och hela träd som fått ge sig för vinden och där vid bostadsmässoområdet så hade jag riktigt motvind rakt från "öppet hav". Det kändes som om jag gick under vattnet, det var lika "tjockt" motstånd i blåsten. När Kira fick ena tassen på fel sida om kopplet och jag böjde mig ner för att reda ut det så tänkte min tröja blåsa av mig. Verkligen full storm alltså. Men det var ändå inte så värst kallt, så jag tyckte att det var riktigt härligt. Kom i väg först vid en tio tiden och var hemma strax före halv tolv, så lite väl sent men vad gör väl det. I morgon har jag ju bara mitt praktikseminarium från ett, så bara jag hinner på en länk och via duschen innan dess så är det ingen panik med att komma mig upp tidigt.

Ja, sen borde man påbörja sitt packande också, om det nu ska bli nåt resande av, jag är ju hopplös med packandet som vanligt, sista minuten kärring i ett nötskal. Nå, har ju fått tvättat åtminstone, så det finns förhoppningsvis rena kläder att packa ner.

Nä, nu ska jag ta och stretcha mina stackars benmuskler lite, så de orkar med några dagar till! Sen jump in the shower! Godnatt! 

Kommentarer
Sofia

Oj, betyder det att jag får mina papper snart? :) Ja har langväntto! :) Å skick me kontonummern diin san, så ja kan betal döm! Kul at du får ha liiti ledit fyri du river igång å reider upp hejla fabriken vår! :) Ha det gott!

2009-05-28 @ 05:22:10
mariana

Oj du e no dukti tu, skick över na liti motionsmotivation åt me så ja sku koma igång nu baket ja ha fått båån... ja e rund som en tunno å lata som vafösla! :-(

2009-05-28 @ 12:01:06
Anonym

Sofia - vi ska sii om ja får slarva döm åt de småningom.. :)



Mariana - du har ju int sama anlag ti sambel på de som jag, ja sko få spring dygni runt egentligen fö att ritti halls i form. Å så langt räcker int orko! ;)

2009-05-29 @ 18:03:20
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort