JEEEEEEEE!!!!!

Finskan gick bra, bara små böjningsfel enligt min lärare. De skriftliga tenterna hade också gått bra så summa sumarum kommer jag att få en 5:a i finska! känslan just nu går inte att beskriva, jag var dödligt nervös innan och nästan helt hes för jag gick hela förmiddagen runt, runt i lägenheten och tränade för mig själv. Sänder härmed mitt hjärtevarma tack till mina vänner som lovat komma ihåg mig inför finskan. Ni vet vem ni är! :)

Nu är det troligtvis nån timmes/några timmars jobb med MD01 arbetet. Sen är det minst en hel vecka innan vi får några fler uppgifter att lämna in, hur ska det gå? Man kommer ju att bli alldeles upp och ned så man inte har nåt som ligger och stressar i bakhuvudet på en. ;) nå, ska ju jobba lite förhoppningsvis.

Nu ska jag bara sitta och vara glad en stund! :)


Kommentarer
mariana

grattis, he va int rokot he...

2009-11-04 @ 12:20:29
Sofie

Nemen va du e dukti! :) Ja var ju allt tröitt bara åv att läsa om all prove å uppgiftre du måst ha laga. Håhå ja tror int ja sko ork me na skola meir. ;)

2009-11-04 @ 15:02:43
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

Tack! He e no i millanåt så man funderar vaför man frivillit a gedd se in i dähäär, men he e ti lååss som i regnar å knaga ååv en beta i gango! :)

2009-11-04 @ 17:57:23
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/
Mia

Nämen grattis damen! Bra jobbat!!!!

2009-11-04 @ 20:21:07

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort