Verkligen inte min dag i dag

Tredje inlägget med gnäll för i dag ...

Tog mig till gymmet trots att jag helst hade slängt mig under täcket. Gissa vad? Hon som skulle dra passet var sjuk och hade meddelat det så sent att de inte hunnit hitta nån ersättare. Medvind i dag eller?

Fick dra ett längre pass på löpmattan i stället och sen var jag snäll åt mina ben och stretchade faktiskt riktigt ordentligt efteråt. Nu är jag hemma, hungrig och ännu tröttare och det enda som finns i kylskåpet är ägg och bacon. Inte vad jag hade tänkt laga idag, men jag orkar bara inte handla utan gubben i dag.

Nu ska jag tycka synd om  mig själv en liten stund till och sen ställa mig vid spisen. Sen borde man väl läsa lite finska också, i morgon är det dagen D, min muntliga finskatent! Huijja!! :( Försökte dra hela finskaramsan åt gubben i går när vi gick och lade oss, men han tyckte nog inte att det gick nåt vidare. Blir att träna ordentligt ännu i dag och sen repetera lite innan tenten i morgon, halv ett ska jag befinna mig i klass 221. Gissar att man kommer att ha liiiite magknip innan!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort