Fredag

Har avklarat förmiddagens finskalektioner, dragit upp en mycket morgontrött man ur sängen, fört den mycket trötta mannen till hans jobb, stekt köttbullar så att den trötte mannen har nåt att äta när han kommer hem, tvättat kläder, surfat på nätet. Nu vill jag vrida klockan ett par timmar framåt så jag får sätta mig i bilen och köra mot Nykaabi på en skojig kväll med mina galna jobbarkompisar! Dessutom vill jag ha en stooor påse med godis, samt att nån släpar min kropp till gymmet och förbränner ett par tusen kalorier åt mig, medan jag själv lägger mig en stund och tar en välbehövlig tupplur. Nån frivillig? :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort