Det är dags för fredagsmys.. ;)

Oj, oj.. Nästan så jag måste skryta lite på mig själv. Kom hem vid fyra tiden och har sedan dess städat hela lägenheten, bäddat rent, tvättat kläder, diskat en stoooor hög med disk (den som gubben skulle diska redan i onsdags... ), varit och handlat, fixat i hop två stora tallrikar med smarrig tonfisksallad, ja och säkert lite annat också.. Sitter nu bara och inväntar gubben som borde komma hem vilken minut som helst. Nu ska jag bara koppla av! Det blev ingen promenad idag, vädret är verkligen uselt och dessutom har jag inte hunnit, men för skojs skull tänkte jag ändå testa hur effektiv fettförbrännare städning är, och på en timme och fyrtiofem minuter hade jag förbränt 300 kalorier. Då föredrar jag nog promenader - de är både roligare och mera effektiva, men -allt är ju "hemåt".. ;) Nu hoppas jag att ni alla också har en riktigt skön och avkopplande fredagskväll tillsammans med nån ni tycker om!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort