Bar mark

nu var all snö bortsmält från strandpromenaden när jag och lilla voffsingen tog en promenix för en stund sen. Dock var ju långt ifrån allt vatten borta, så vi kryssade mellan en massa stora "hav" längs vägen och Kira var genomblöt och smutsig när vi kom hem. Såg två stycken som var ute i bara t-shirts, men det tyckte jag nog nästan var i överkant. Jag hade vindtät jacka och det var alldeles lagom, inte är det väl sommar ännu ändå.
Just nu är jag så i valet och kvalet om man ska äta nåt gott eller inte. Tack vare min matförgiftning slapp jag ju ett kilo på köpet och mera finns att ta, så nåt gott borde jag i sanning inte ha, men det som spegeln och vågen säger går inte alltid ihop vad munnen vill ha. Konstigt nog...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort