Livsnjutning

Här sitter jag och min lilla söta vovve och njuter av en ledig dag. Har hunnit med långpromenad, solande, diskande, klädtvättande, läsande och surfande och klockan är bara fyra ännu. :) Är ledig ännu två dar innan jag ska till nattskifte, så man får ju hoppas att det underbara vädret håller i sig. Fick i går hem en ny bok från det bästas bokval, snacka om bra "tajmning". Kunde ju bli förfärligt tråkigt annars att vara ledig så länge.. ;) Efter denna veckas två nattskiften har jag bara en vecka kvar innan jag byter praktikställe, vart har tiden tagit vägen?? Har börjat trivas bättre och bättre hela tiden, så det känns ju lite surt att byta då, men man ska väl kanske byta när det är som bäst.. ;) Det är ju på den andra avdelningen som jag också ska jobba hela sommaren så jag hoppas att jag kommer att trivas lika bra där.
I övrigt har jag inte mycket att komma med. Kämpar mot godissug och övervikt. Har varit utan godis i över en vecka (rekord för i år) och har varit hur duktig som helst med motionerandet, men vågen totalvägrar att samarbeta med mig. Hade hoppats på att slippa några kilon nu till sommaren, men med den här farten så blir jag nog snart tvungen att glömma min dröm. Surt, sa räven om rönnbären..... :(

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort