Maanantai

Oj vad jag är trött i dag! Var i jobb i går kväll och tänkte aldrig få fatt nån sömn, naturligtvis eftersom jag skulle upp till morgonskifte idag. Men det har gått bra ändå, trots att det stundtals känts som om man hade ögonen i kors. Trivs bättre och bättre på praktiken, i bland känns det som att jag lär mig massor och ibland känns det som om jag inte får nåt inbankat i skallen och att jag aldrig kommer att lära mig allt jag borde. Nå, det är väl bara att ta en dag i taget. Stakar mig fram med min rostiga finska, men ännu har ingen klagat, även om det finns de som börjat prata svenska med mig då de märkt att jag inte är finskspråkig. Nå, övning ger färdighet, hoppas verkligen att min finska är förbättrad efter den här praktiken och sommaren.
För tillfället känns det som en god idé att sluta mina två blå en stund och sedan ta nya tag, skönt med kvällsskifte i morgon. Sedan har jag onsdag ledig, torsdag kväll, fredag morgon och sedan det bästa av allt - en hel helg ledig! Wohoo, Kållby here I come! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort