Det är ju enkelt

då någon annan avgör saker åt en. När jag fick packat en handduk, vattenflaska och bok, bytt till bikini och strandklänning och satt mig på cykeln för att åka ner till stranden, så blev det mulet. Är det bara jag eller tycker nån annan att mönstret har varit rätt så tydligt den här sommaren? Tidernas varmaste sommar i Finland och om man bortser från tre soliga dagar i Hangö så har jag annars inte sett mycket av varken sol eller sommar under de tre senaste månaderna. Tills nästa sommar ska jag ha vunnit en miljon eller två på lotto och kunna vara ledig precis hela sommaren. Punkt. Fast då kommer det väl ändå att regna hela sommaren så då spelar det väl ingen roll. Men annars är jag på gott humör, jodå... det är bara lite svårt att komma i håg det.
Vilken tur att jag i allafall fick letat fram en bok som jag inte läst på länge, ska plöja genom den då i stället, i väntan på gubben som bara jobbar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort