Som jag trodde

gubben var trött och allmänt grinig efter en natt med lite sömn och en lång arbetsdag. Dessutom antar jag att han var lite sur över att nån hann sno husbilen framför nosen på honom så jag fick så lov att underhålla mig själv. Sagt och gjort så drog jag in till stan och tröstshoppade lite ett och annat. Blev en klocka, lite kläder och ett par filmer. Sen var jag tvungen att köpa lite mat också, vårt kylskåp ekade tomt.
Sen var jag ju "tvungen" att ta en titt på eventuella presenttips för gubben, vi har ju bröllopsdag på lördan... bara ifall att om. :)
Nu har vi avverkat en film och nu blir det nog dags att sluta sina blå efter en rätt så intensiv dag. I morgon jobb igen. Åtta skiften kvar, orka, orka! Två morgonskift och två vaknätter framför mig nu innan jag igen har en dag ledig. Sen är det bara slutspurten kvar, jag börjar snart våga tro att jag ska överleva den här sommaren också!
Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort