Jihuu!! :)

Praktikseminariet är avklarat, snön utanför är skottad och jag lämnar det mesta av städningen åt gubben och åker till Kållby för en sista praktikdag i morgon. Sen det nästbästa: Jag har kommit på vad jag ska köpa till julklapp åt min käre make. Sen det allra bästa: Min käre make har fått ett nytt jobb! :) Han ska härefter börja montera hytter på Targabåtar vid Botnia Marin i Malax. Han var dit på intervju i morse och hade fått besked redan i dag att han får jobbet. Gissa om han lät glad när han ringde! :)
Nu ska jag plocka lite här i stugan så att gubben inte storknar när han ska dammsuga.
Ha det gott!

Kommentarer
anna

hej allt bra :)

2010-12-10 @ 20:30:22
Hemsida/blogg: http://blacknalyn.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort