Nu börjar det räcka för min del

jag har suttit med tentpappren för inre medicin tenten i flera timmar nu. Det är rent otroligt vilka mängder information som skall bankas in! Har inte så stora förhoppningar om nån femma i den här tenten, men jag får väl satsa mera på de två följande i stället. Nå, har ju ännu morgondagen på mig för plugg.
Förkylningen ger tydligen med sig ganska lätt den här gången, andra dan som jag är nästan snorfri redan, snart kanske man vågar sig på ett träningspass. Ev Zumba i morgon, får se i vilket skede jag är med tentläsningen. Har då varit väldigt duktig med att cykla den här veckan, i tisdags var det rent vansinnigt att cykla till skolan. Det hade vräkt ner snö hela natten och cykelvägen var oplogad. Cykla själva fem kilometer i femton-tjugo cm snö så får ni se hur trevligt det är. Slängde cykeln hit och dit så att jag ens kom mig till skolan utan att åka i backen är ett under.
Ska på jobbintervju för sommarjobb nu på fredan. Tyvärr innebär det att jag missar förmiddagens RVP pass, men jag får försöka klara det.
Kållbyhelg väntar... :) Ska bara klara två dagar och en tent innan dess, småpotatis alltså...
Nu närmar sig klockan obarmhärtigt natten, har visserligen sovit nån timme på soffan idag men det hindrar inte mina ögonlock från att påverkas av gravitationen för tillfället. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort