wohoo

här kan man snacka om flyt... en 5:a i infektionstenten, nyp mig, jag tror jag drömmer! Jag var helt övertygad om att jag var ute och seglade på minst ett par stycken frågor, men ibland får man ta till turen när talangen sviker och studiemotivationen tryter... ;) Nu gäller det bara att fokusera på sista tenten så går det nog vägen, har pluggat flitigt nu ett par timmar och det känns relativt bra, har ingen "tentpanik" ännu i allafall. Behöver ju inte ens få en 5:a i den här tenten för att få det totalt i kursen så jag har lite känslan av att det är "lugna puckar" för tillfället. Nu ska jag njuta av den här känslan en stund innan jag bestämmer mig för vad resten av kvällen skall innehålla för program.
Hade smått funderat på lite träning men dagens cykeltur till och från skolan kändes alldeles tillräckligt så här "dagen efter". Första gången jag märkt av att jag varit och gett blod, flåset var absolut sämre. Vore intressant att veta vad mitt Hb är nu, hade 152 vid kontrollen innan blodgivningen, tror nog att det är det högsta jag haft, senaste gång låg det på 146. Hon som jobbade på blodgivningsbyrån sa att det är bra att äta järntabletter ett par dagar efter att man gett blod, men det har jag aldrig gjort, är lite skeptisk till de där tabletterna.. ;) (Fast det ska man väl inte säga som blivande barnmorska/sjukskötare, hehe...)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort