Åh vad skönt!

Jag hade min praktik utvärdering i dag och då kom vi fram till att jag får räkna mina två följande arbetsskiften som praktik. Detta innebär alltså att jag får min "lediga" dag (Snellmansjobb väntar.. ;) ) på fredan och att jag bara behöver jobba ett skift på lördagen. Jag kan alltså stanna i Kållby fast ända till lördag förmiddag om jag så tycker. JIPPII!! :)

Är annars trött efter dubbelskifte idag, ska gå och lägga mig nu. Orkar inte ens se på the Mentalist och då är jag trött vill jag lova! Kvällskift i morgon - borde helst hinna städa lite innan dess och packa väskan inför kvällens körning till Kållby. Kommer säkert att köra med ögonen i kors, men förhoppningsvis går det bra och jag kommer fram helskinnad.

Vad övrigt har jag att komma med? Inte mycket. Tänker bara på hur skönt det ska bli att sova... Zzzzz.... :)
Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort