Gäsp!

Har haft en lång dag på jobbet, nästan klockan runt. Har efter det hunnit träffa mina kära föräldrar efter resan, träffa storebror, svägerska och brorsdotter, handla, fyllt två smörgåstårtor och ätit godis. I morgon fyller min allra käraste vän 27 år, så det ska väl firas, eller? Blir en liten "dubbelbjudning" tillsammans med syrran då hennes gubbe fyllde förra veckan.

Skulle egentligen vara ledig i morgon (eller ledig och ledig, skulle läsa på måndagens tent) men nu ska jag nog i jobb i allafall, ska leka flyttkarl (eller flyttkvinna?), så det blir troligtvis inte en hel dags jobb, men några timmar i allafall. Sen ska jag hem och baka chokladmuffins och dekorera smörgåstårtorna innan kvällen.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan i säng, blir en kort natt igen för min del, att jag aldrig lär mig!
Godnatt!

Kommentarer
Mela

Ja jag hoppas det annars kommer jag nog lätt ge upp om jag ska vara nästan död efter varje pass ;) Idag blir det dock en vilodag ja. :)

2010-03-21 @ 08:03:24
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort