Lördag

med ett strålande vackert väder! Har hunnit via jobbet en vända redan och sedan tagit en djupdykning i våra räkningar för att det inte ska samlas för mycket pengar från mitt maffiga studiestöd på kontot. Nu ska jag bara se till att få upp gubben och dra med honom ut på nåt äventyr. Vad vet jag inte, men i detta väder kan man ju bara inte sitta inne och uggla. Undrar om man ska våga sig ut på isen? Nån som vet om den håller? Jag har nog lite "isfobi" men om jag kan vara riktigt säker på att den håller så brukar det gå bra.
Hoppas ni får en fin dag med möjlighet att njuta av vädret!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort