Mitt liv tycks bara bestå av onsdagar

Jag hinner aldrig "ikapp" veckorna innan det är onsdag. Har pluggat psykiatri hittills den här veckan så allt annat har nog lämnat åt sidan. I dag hade vi en kortare dag, bara en kort föreläsning om blodtransfusioner från morgonen och sedan ett studiebesök på blodgivningsbyrån. Eftersom det var så nyligen som jag var och ge blod fick jag ju inte ge nåt nu, men det var nog ett par stycken från klassen som gav blod.
Är smått nervös för tillfället, ska om en dryg timme på intervju till centralsjukhuset och önskar bara att det vore över. Det är nästan så att jag hoppas att jag inte får jobbet eller att det är nåt annat som gör att det inte blir så svårt att välja, jag och min beslutsångest som sagt...
Sen måste jag baka bröd och koncentrera mig på ett arbete om förlossningsdepression, de här sista veckorna innan praktiken drar verkligen den sista energin ur en. Tur att våren närmar sig med solglimtar och takdropp, annars vet jag inte hur jag skulle orka. Två skolveckor kvar nu, det ska väl ordna sig! Har nån ledig dag här och där också som tur är!
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort