*rubrik fattas*

Hade en liiite bättre dag i dag, gick och lade mig rätt tidigt i går och trots min förkylning har jag sovit rätt så bra i natt. Satt en stund och pusslade om mina praktik skiften, så efter att ha tvingats överge två av mina dyrbara "lediga" (läs: Snellmansjobb) dagar och ha två dagar "dubbelskift" nästa vecka, med halva dan jobb och praktik andra halvan, så har jag nu fått det att gå ihop, åtminstone teoretiskt! Hur jag sen lyckas genomföra det praktiskt återstår att se. Är fortfarande nog lite syrlig över det hela, men jag antar att det går om efter ca gurka 12 dagar, då jag fått inlämnat alla praktikdokument.
Ska idag och se på ett hus i Dragnäsbäck, eventuellt något man kunde hyra om nu börsen tillåter. Får se nu först hur det ser ut och vad magkänslan säger. Fick just besked om att bilen behövt x antal nya (säkert sviiiindyra) delar, för att inte tala om all tid de satt på att skruva den, så dit ryker nog allt vad man förtjänar i sommar. Jiihaaaaaa!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort