Helg

Lördagen blev inget vidare för min del, vaknade upp på helt fel sida, (vilket gubben i sanning lade märke till) så det var bäst att gå till sängs igen med en Camilla Läckberg deckare, sova en stund till och vakna på den rätta sidan. Sen blev det inte gjort så mycket vettigt resten av dan, fick åtminstone bakat en morotskaka och fuskstädat lite, inte illa för att vara jag.
I dag har vi haft Gudstjänst och kyrklunch, så där har det funnits ett och annat att stå i. Mina stackars fötter skrek efter nåd innan vi var hemma igen, mina skor måste höra till världshistoriens obekvämaste. Kvällen har spenderats på soffan, skönt att bara slappa, även om samvetet gnager lite, jag har inte alls läst på mina tenter i helgen även om det var det jag skulle göra! Nåja, har hela tisdagen ledig, så nog ska jag väl hinna.
Måndag, onsdag och halv torsdan kvar i skolan, sen tretton veckor borta, med "bara" ett slutarbete att jobba på under tiden. Hoppas jag kommer mig i gång nu, börjar snart bli bråttom. :)
Hoppas ni har haft en skön helg!
Jag är såååå snygg, jag kan bara inte hjälpa det... ;P

Kommentarer
Nina

Dantti sejr att int har du nu så korttan pannu som du had trodd i mang år :D :D

2010-10-31 @ 21:43:40
Marika

Nina - he haar a räätt i! Sko ja minnas vem i va som sa i så sko ja minsann skick dähä bildn åt döm. :D :D

2010-11-01 @ 13:44:45
Sara

Kevin sa "fabbo" :P

2010-11-03 @ 08:46:01
Marika

Nämen Kevin! Fabbo??? He e ju din söta moster! :P

2010-11-04 @ 09:04:46

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort