Onsdag

Har avklarat en dag med återupplivningar igen. I dag hade vi dessutom vårt praktiska prov och vi blev blev med beröm godkända. Jag tyckte själv att jag fumlade som jag vet inte vad med kanyleringen men det gick vägen ändå. Jag hade hoppats på att jag skulle få intuberingen på min lott, men tyvärr fick jag den värsta biten. Nåja, det är över nu och det gick ju fint.
Sen fick vi sluta ett par timmar tidigare också då vi klarat av testet, så jag satte mig i mitt nya vrålåk och körde till gymmet där jag drog ett skönt pass i konditionssalen. Orkar springa längre och längre för varje gång, ännu är inte allt hopp ute med mig! :)
Har någon något tips om vad vi ska göra i helgen? Hade ett tag lite planer på att åka till Sverige men nu är vi lite osäkra på om våran börs tillåter det för tillfället. Vi är båda lediga fredag, lördag och söndag. (Eller gubben är ledig fredag och jag tar ledigt fredag. ;) )  Skulle ju vara kul att göra nåt extra i allafall.
Nu ska jag fixa lite skolarbeten här. Ska skriva om lagstiftning gällande prostitution och människohandel och läsa till diagnostiskt test i intensivvård. Ska dessutom på samma gång tvätta en massa smutsiga kläder och helst också städa hela huset. Mission impossible eller? Det är väl bäst att börja på om man vill bli klar nån gång i dag.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort