Snart börjar det spåra ur

Jag har som princip att inte vara alltför duktig här hemma. Dels för att gubben inte skall bli så arma bortskämd och dels för att jag försöker leva efter min nya princip - mitt värde ligger inte i vad jag uträttar eller vilka resultat jag kan uppvisa. (Sen att jag är en smula lat också vet jag inte om ens är värt att nämnas i det här sammanhanget.)

Därför hör dagar som denna verkligen till undantagen. Jag vill härmed göra ett litet avhopp från min nyss nämnda princip och skryta lite på mig själv. Jag har skrivit sju sidor på vårt skolarbete, jag har tvättat flera maskiner med smutstvätt, jag har lagat mat, jag har en semledeg på jäsning (finska semlor alltså, inte svenska - med andra ord bröd), diskmaskinen står och surrar för tillfället och nu ska jag ta en promenad medan degen jäser. *klappar mig själv på axeln*
Storstädningen sparar jag tills i morgon, annars slipper nog gubben min för lätt undan. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort