"TV-star"

Här har ni kvällens tv-stjärna! Av en ren händelse så kom jag mig för att klicka in på SVT´s tvtablå för kvällen. Då såg jag att efter Vem vet mest skulle de sända ett avsnitt av Magnus och Petski, ett finlandssvenskt program. Jag har aldrig förut tittat och hade ingen aning om vad det rörde sig om men jag hade ett vagt minne av att min storebror R någon gång i något skede nämnt programmet. Jag klickade alltså på det för att få se vad det var. Där i programinfon så stod det något om att de testar olika yrken för att kolla hur svårt det nu kan vara. Den här gången skulle de testa hur svårt det egentligen är att vara gyminstruktör.

Då plötsligt, när jag läser detta, så kommer jag i håg att för kanske ett år sedan när jag var på gymmet för ett Zumbapass, så kom det ju in ett par konstiga killar som filmades. Det kunde väl ändå inte vara... Eller kunde det? Jag var ju naturligtvis tvungen att slänga mig i säckstolen (gubben har ju som sagt tagit med sig vår tv-soffa) framför tv:n och kolla. Och har man sett på maken. Visst var det just de där konstiga killarna som det handlade om. Och visst var det just på mitt gym som de varit och filmat. Och visst var det just den där gången för ett år sedan som jag hade ett vagt minne av. Och visst var det självaste Marika som syntes där i tv-rutan. I bakgrunden dock, men jag behövde inte tvivla en endaste sekund på om det verkligen var jag eller inte. Jag syntes både när de filmade innan man gick in i salen och sedan när de filmade från Zumbapasset.

Så nu är jag ju då minst sagt en tv-stjärna. Inte minst med tanke på att detta program nu visats i både finsk (finlandssvensk) och svensk tv. Någon som vill ha min autograf? Någon? Ingen? Nähä... :P



Stjärnan i egen hög person. Jag har inte riktigt koll på det där med hur man plutar med läpparna, men det kommer väl med tiden ska vi tro.


Kommentarer
Eva

Jä vi oss har du ett troget fan...ho skratta tå ja to fram bildn å saa: meir Miika meir Miika..så , mera tv å mera puut nu bara!!!:)

2011-04-15 @ 07:17:56
Marika

He ti njut så läng man får va nars "idol". :)

2011-04-15 @ 15:09:06

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort