Trevlig helg!

I morgon efter skolan så tar vi vår väska under den ena armen och hunden under den andra och sedan så beger vi oss i väg norrut. Hunden lämnas i trygga händer i Kivilös och sedan är det raka spåret till Luleå som gäller. Det är över ett år sedan vi sist kom oss i väg för att hälsa på gubbens bror och hans familj så det är verkligen på tiden. Vi har inga större planer förutom att umgås och om man har tur blir det kanske lite julshopping på lördan. På måndag styr vi kosan mot Ikea Haparanda där vi hoppas möta upp en och annan medlem av familjen flax. Har redan skrivit en inköpslista som inte är så lång, men desto dyrare och jag hoppas att allt jag tänkt köpa finns i lager.
.
Jag vill alltså passa på och önska er en trevlig helg, det kan bli sparsamt med bloggande för min del, men man vet ju aldrig... :) Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort